Heeft Melt. Store een fysieke winkel?

Melt. Store opereert uitsluitend als een online winkel. Al onze producten worden via post geleverd. Er is tevens een mogelijkheid om uw bestelling af te halen in Amsterdam.

 

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij Melt. Store bieden wij diverse veilige betaalopties via Mollie. U kunt betalen met iDeal, Creditcard (tot €250), Klarna, Apple Pay of PayPal. Momenteel leveren wij uitsluitend binnen Nederland.

 

Wat is de levertijd van Melt. Store Store?

De levertijd kan variëren. Voor meer informatie over de status van uw bestelling kunt u contact met ons opnemen.

 

Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

Indien een gewenst product is uitverkocht, verzoeken wij u ons een e-mail te sturen. Wij zullen u informeren of het artikel opnieuw wordt ingekocht of onderweg is. Wij doen ons uiterste best om uitverkochte producten zo spoedig mogelijk weer beschikbaar te maken.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

De verzendkosten variëren. Voor specifieke informatie over verzendtarieven kunt u contact met ons opnemen of de details bekijken tijdens het afrekenproces.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Ja, het is mogelijk om uw bestelling af te halen. U kunt deze optie selecteren tijdens het bestelproces. Zodra uw bestelling gereed is voor afhaling, ontvangt u een bericht van ons.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze direct verwerkt, waardoor wijzigen of annuleren doorgaans niet meer mogelijk is. Mocht u echter snel contact met ons opnemen, dan zullen wij onderzoeken of wij alsnog aan uw verzoek kunnen voldoen.

 

Wat is het retourbeleid van Melt. Store Store?

Voor uitgebreide informatie over ons retourbeleid verwijzen wij u naar onze retourpagina.

 

Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie kunt u onze retourpagina raadplegen.

 

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?

Indien u een klacht heeft over een beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd artikel, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via info@meltaway.nl of ons contactformulier. Vermeld alstublieft uw bestelnummer, zodat wij u snel en accuraat van dienst kunnen zijn.

 

Wat te doen als wij er samen niet uitkomen?

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u verdere stappen ondernemen. Raadpleeg hiervoor onze klantenservicepagina of neem opnieuw contact met ons op.

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Heeft u een andere vraag? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@meltaway.nl